Word of mouth – Хэрэглэгчид бусдыгаа аман байдлаар үнэн зөв мэдээллээр хангах үйлдэл бөгөөд бараа эсвэл үйлчилгээний талаар мэдээлэл бүхий үзэл бодлын манлайлагчдаар удирддаг
Organic WOM – Хүмүүс бараа үйлчилгээнд сэтгэл ханамжтай байх үедээ аман мэдээллийг сайн дураар тархаах
Amplified WOM – Маркетерууд аман мэдээллийг хүчтэй тархаахын тулд компанит ажил явуулах
Word of mouth marketing – Хүмүүс бараа эсвэл үйлчилгээний талаар ярих ямар нэгэн шалтгаант байгаа нөхцөлд online эсвэл offline хэлбэрээр явагддаг. Энэ нь хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжид тулгуурладаг.
Online Word of mouth marketing – Интернетээр дамжуулан хэрэглэгчид бараа эсвэл үйлчилгээний талаарх үзэл бодлоо хуваалцах. Хэдийгээр эзлэх хувь бага боловч өсч буй хэлбэр юм. /Ойролцоогоор нийт аман мэдээллийн 15-20 хувь online хэлбэрээр тархдаг/
Word of mouth marketing хэрхэн явагддаг вэ? – Үзэл бодлын манлайлагчид Online болон offline хэлбэрээр мэдээллийг тараах байдлаар явагддаг. Хэчнээн хүмүүст хүрч чадахаас илүүтэй хэчнээн үзэл бодлын манлайлагчдад хүрч чадах нь чухал байдаг. Үзэл бодлын манлайлагчдыг хамруулж тэднээр бусад хэрэглэгчдэд аман мэдээллийг түгээхийн тулд бараа, үйлчилгээ тань ямар нэгэн онцгой шинж чанарыг агуулсан байх шаардлагатай.
Үзэл бодлын манлайлагчидтай хэрхэн хамтран ажиллах вэ?
1. Элсүүлэх
2. Идэвхижүүлэх
3. Хадгалах
No comments:
Post a Comment